Produse


 
 

 

Termeni si conditii


1. Limitarea raspunderii pentru produse si servicii

Produsele si serviciile sunt oferite in forma in care vin de la producator si, de asemenea, in limita stocului disponibil. S.C. Exor Corporation  nu ofera nicio garantie in mod expres sau implicit, in ceea ce priveste inclusiv, dar fara limitare la functionarea acestui site, informatia, continutul, materialele sau produsele de pe site, precum si potrivirea lor unui anumit scop. Utilizatorii sunt de acord in mod expres ca folosirea acestui site si cumpararea produselor sau a serviciilor se face pe propria raspundere S.C. Exor Corporation nu poate garanta disponibilitatea in stoc a tuturor produselor prezentate.

Rareori, informatiile din acest site pot contine inadvertente punctuale: unele specificatii sau pretul pot fi modificate de catre producator fara preaviz sau pot contine erori de operare.
Fotografiile au caracter informativ si pot contine accesoriii neincluse in pachetele standard.
Ne declinam raspunderea pentru orice situatie care poate aparea din cauza unor erori de software sau defectiuni tehnice aparute la server.

Toate promotiile de pe site-ul itsh.ro sunt in limita stocului disponibil al magazinului nostru sau al furnizorilor nostri.

Produsele afisate si comercializate pe site-ul www.itsh.ro fac parte din categoriile : open box, refurbished, second hand, clentul este instiintat inainte, de starea produsului.
 

2. Limitarea raspunderii pentru preturi

Preturile prezentate includ TVA (24%), insa nu includ cheltuielile de livrare, in afara cazului in care se specifica in mod expres pe site acest lucru. Pretul de achizitie tiparit pe factura va fi acelasi cu cel stabilit de consultantul de vanzari in momentul confirmarii comenzii ca fiind comanda ferma sau, in cazul comenzilor cu plata online direct cu cardul de credit, acest pret va fi cel publicat pe site la momentul achizitiei.

Plata comenzilor se va efectua in avans sau la livrarea produselor (ramburs) conform cu contractele incheiate.Compania S.C. Exor Corporation S.R.L isi rezerva dreptul de a solicita plata in avans la unele comenzi.

 

3. Limitarea raspunderii pentru livrare
Livrarea produselor are o arie de extindere nationala si, astfel, se va face oriunde in Romania prin firma de curierat Urgent curier. SC Exor Corporation SRL isi rezerva dreptul sa efectueze confirmarea comenzilor inainte de onorarea lor prin contactarea clientilor. In cazul comenzilor livrate in provincie, pe langa tariful perceput de S.C. Exor Corporation pentru produse sau servicii, se va solicita clientului plata unui tarif de livrare platit direct firmei de curierat ce efectueaza transportul produselor, tarif care va fi adus la cunostiinta clientului in momentul confirmarii comenzii.S.C. Exor Corporation isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora, conform uzantelor legii romanesti. In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va reveni inca o data dupa ce va restabili contactul cu clientul, moment in care comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu, clientul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate.S.C Exor Corporation S.R.L nu raspunde de eventualele defectiuni suferite de produse din cauza transportului. Constatarea starii produselor trimise prin firme de curierat se face numai in prezenta curierului. Costurile de livrare variaza in functie de produs, promotie, localitatea destinatarului,greutatea coletului, pentru mai multe detalii legate de livrare va rugam accesati pagina Cum livram?

 

4. Limitarea raspunderii pentru garantia produselor
Pentru a beneficia de garantie trebuie sa aduceti produsul defect la noi sau (optional) il puteti trimite prin curier rapid (plata transportului tur-retur este suportata de catre client).

In cazul defectarii unui produs cumparat de la noi pentru a beneficia de garantie trebuie sa ne contactati la telefon 073 55 44 333 sau la adresa sesizari@itsh.ro, pentru produsele voluminoase sau foarte grele ce nu pot fi deplasate, (optional si contra cost) se poate lua legatura cu cineva de la service pentru depanare la domiciliu.
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G 21/1992, Legea 449/2003 si O.G 174/2008.
La solicitare garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de indentificare intacte ( sigiliu, serial number sau ambalaj) ale  importatorului/furnizorului sau alea noastre. Ruperea sau deteriorarea acestora duce la pierderea garantiei.

Produsul reclamat ca defect si venit in garantie trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
Trebuie ambalat corespunzator.

Produsul nu trebuie sa prezinte semne de manipulare si utilizare necorespunzatoare (alimetare cu tensiune necorespunzatoare, chip/cablaj ars, cabluri rupte sau arse, deteriorari mecanice: rupt, spart, indoit, ciobit, etc). Nu se acorda garantie pentru consumabile. Recomandam sa folositi numai consumabile originale. Nu beneficiaza de garantie aparatele care s-au defectat din cauza utilizarii consumabilelor compatibile sau reincarcate.  Nu acordam service produselor ce au suferit deteriorari in mod voit (lovite, arse, udate, taiate, sparte e.t.c.), produse avariate in urma unor calamitati naturale sau accidente (incendii, inundatii, explozii, alunecari de teren e.t.c.), produsele ce au suferit deteriorari de soft in urma neatentiei utilizatorului (programe nelicentiate, virusi, programe nefunctionale e.t.c.). 

Podusele care prezinta astfel de semne vor fi declarate ca iesite din garantie si vor fi returnate catre client.

In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata si produsul este functional, solicitantul va plati taxele de curierat rapid tur-retur pentru produse si eventualele costuri de diagnosticare stabilite de unitatea de service.
Produsele ce au fost aduse, trimise la garantie si neridicate sau refuza primirea de catre client, vor fi depozitate gratuit pentru o perioada de 60 zile de la finalizarea operatiunilor, dupa acesta perioada vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare sau valorificate pentru acoperirea costurilor de depozitare.
Produsul defect trebuie trimis doar prin firma cu care avem contract (urgent curier).

In cazul in care nu aduceti produsul la noi care este in perioada de garantie si mergeti la un alt service sau alte persoane pentru a interveni la instalarea, repararea lui si rupeerea  sigiliului este considerata optiunea clientului si duce la pierderea garantiei.
 

5. Prevederile privind Standardele ISO
Potrivit legilor in vigoare produsele de tip monitoare LCD (TFT) cat si alte aparate/aparaturi cu ecran TFT sunt fabricate conform Standardului ISO14602-Clasa II. Acest standard permite existenta unui minim de 3 pixeli morti la livrare. Toate produsele de acest gen nu sunt considerate defecte potrivit celor mai sus mentionate.

 

6. Licentele pentru sistemele de operare
Produsele de tip Laptop sau Calculatoare comercializate de S.C. Exor Corporation S.R.L prin intermediul siteului www.itsh.ro vin fara software instalat cu exceptia celor care au specificat expres in descriere ca au sisteme de operare preinstalate. Clientul poate cumpara o licenta numai impreuna cu un laptop sau un calculator,licenta fiind valabila pentru un singur calculator sau laptop.Nu se pot cumpara mai multe licente impreuna cu un singur calculator sau laptop.

 

7. Acte insotitoare pentru garantii:

a. factura de achizitie (copie)
b. dispozitia de livrare - certificatul de garantie (copie sau original)
c. raport cu privire la defectul reclamat (foarte scurt Ex: bad sectors, nu porneste, se blocheaza in..., nu merge cu CPU...)
PRODUSELE LIVRATE IN GARANTIE CARE NU SE INCADREAZA IN CONDITIILE DE MAI SUS VOR FI RETURNATE CLIENTULUI FARA NOTIFICARE PREALABILA.
LIPSA ACTELOR INSOTITOARE PRELUNGESTE TIMPUL DE DEPISTARE A DEFECTULUI SI PRELUNGESTE SI MAI MULT INTOCMIREA ACTELOR NECESARE SCHIMBARII PRODUSULUI IN FUNCTIE DE CAZ (RECEPTIE, FACTURARE, LIVRARE)
Produsul defect trimis in garantie nu poate fi schimbat pe loc, fiind necesara o perioada de minum 1- 5 zile pentru testarea si verificarea produslui.

 

8. Procedura de inlocuire a produselor:
Produsele care nu sunt declarate defecte de catre Departamentul Service vor fi returnate clientului.
Produsele declarate defecte vor fi reparate sau schimbate cu un produs identic sau similar din punct de vedere al performantei si pretului, produsul cu care a fost inlocuit produsul defect beneficiaza de garantia cat a mai ramas la produsul original. Beneficiarul va trimite produsul pentru garantie pe cheltuielile proprii. Firma noastra va refuza coletele trimise la garantie cu plata transportului sau a produsul la noi pentru ca nu se poate constata defectul reclamat in prealabil.

 

9. Returnarea produselor
Renuntarea produselor in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produsului se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la data denuntarii in scris a contractului la sesizari@itsh.ro
Produsul trebuie returnat doar prin firma de curierat urgent-curier.

Taxele de transport, comisioanele bancare sau alte chetuieli aferente vor fi suportate de catre client.
In functie de optiunea selectata la completarea formularului online sau la adresa email sesizari@itsh.ro, clientul va primi banii inapoi sau i se va inlocui produsul.
 

Nu se pot returna produsele din urmatoarele categorii:
- Licente software.
- Consumabile.
- Extensii de garantii.
- Produse din categoria "servere".
- Produse aduse pe "comanda speciala" (produse comandate de beneficiar care nu se afla in stocul uzual al furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme).
- Produse Noi (Extra Garantia de Retur este valabila doar pentru produsele second hand).
- Etichetele (sigilii) de garantie sunt deteriorate sau lipsesc.
- Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate.
-
Produsul care a depasit limita maxima de 14 zile calendaristice, de retur.
 

Acesata garantie de retur se ofera numai persoanelor fizice conform O.G. 130/2000. Garantia de retur nu se ofera clientilor care au solicitat emiterea unei facturi pe numele unei persoane juridice, persoanele juridice fara scop lucrativ, institutiile si autoritatile publice sau pe numele unei persoane fizice autorizate. 

In cazul anularii comenzilor care au fost expediate catre client si a fost refuzata perimirea pachetului indiferent de natura motivului, comisioanele bancare sau alte cheltuieli ce tin de livrarea pachetelor, vor fi suportate de catre client.

Returnarea produselor se va face doar prin firma de curierat rapid urgent-curier.

10. Limitarea responsabilitatii pentru comentariile utilizatorilor

Utilizatorii care viziteaza site-ul ITsh.ro pot face comentarii la adresa acestuia si a produselor pe care la ofera, care pot fi publicate pe site dupa o aprobare prealabila. S.C. Exor Corporation  isi rezerva dreptul de a nu publica pe site comentarii cu continut ilegal, obscen, amenintator, defaimator, care tulbura in vreun fel viata privata a altor persoane, incalca drepturile de proprietate intelectuala, contin virusi, texte vizand diverse campanii de promovare, scrisori in lant, mail-uri in masa sau orice alta forma de spam.

S.C. Exor Corporation nu va purta responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata sa plateasca vreun un fel de despagubiri pentru orice forma de dauna produsa prin astfel de comentarii sau comunicari. In cazul trimiterii unor materiale/documente, altele decat cele legate de procesul de cumpare/vanzare a unor produse, se considera ca utilizatorul confera societatii S.C. Exor Corporation SRL si afiliatilor/asociatilor acesteia dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil si re transmisibil de a le folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, precum si dreptul de a o distribui oriunde in lume, prin orice mijloc.

Utilizatorul garanteaza ca are toate drepturile asupra continutului pe care il transmite pentru a fi publicat pe site, prin orice modalitate, astfel incat, prin folosirea acestui continut, sa nu cauzeze prejudicii nici unei persoane. S.C. Exor Corporation  nu isi asuma nici o responsabilitate privind posibilele daune provocate de folosirea continutului acestor comentarii de catre utilizatorii site-ului, ele fiind oferite sub aceeasi limitare a responsabilitatii ca si restul continutului de pe site.


11. Limitarea responsabilitatii pentru linkuri catre alte site-uri, server, browser 

Site-ul ITsh.ro este gazduit de serverele unei terte firme. Societatea S.C. Exor Corporation nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site indiferent de motivele aparitiei lor, acestea incluzand modificari ale site-ului, setari, sau actualizari. S.C. Exor Corporation nu va putea fi facuta raspunzatoare pentru erorile aparute datorita folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului ITsh.ro

S.C. Exor Corporation  nu raspunde de continutul, calitatea sau natura site-urilor la care se care pot fi accesate prin legaturi de pe site-ul itsh.ro .Pentru respectivele site-uri, raspunderea integrala o poarta proprietarii site-urilor in cauza.

12. Frauda

Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul site-ului itsh.ro sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul ITsh.ro va fi considerata tentativa de fraudare a sistemelor ITsh.ro si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat acest fapt.

 

13. Factura si garantia

Toate produsele beneficiaza de factura si garantie conform legislatiei in vigoare si ale politicilor comerciale ale furnizorilor, perioada de garantie este specificata pe site-ul nostru si in certificatul de garantie.Facturile si garantiile sunt trimise prin email,fax sau sunt expediate o data cu produsul/produsele comandate pe site-ul itsh.ro.

Lipsa oricarui act trebuie semnalata in 48 ore de la receptia marfii pe adresa sesizari@itsh.ro.Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

 Conform Codului Fiscal art 155 alineatul (6), semnarea si stampilarea facturilor nu sunt obligatorii, din aceasta cauza ele pot fi retransmise numai prin e-mail (nu si prin posta sau curier), urmand ca Dvs. sa le printati si sa le depuneti la contabilitate.

 

14. Conditii si termene de plata

SC.Exor Corporation SRL isi rezerva dreptul de a solicita plata in avans a unei comezi. Livrarea se va efectua numai dupa confirmarea transferului de bani de catre prestatorul serviciului de plati electronice sau client prin email cu o copie (OP)

Plata se poate realiza prin:

a. depunere la banca direct in contul SC.Exor Corporation SRL cu o factura proforma.

b. ordin de plata (OP) la ghiseul bancii sau internet banking (online).

c. card de debit sau credit (online).

Factura proforma generata automat de site dupa efectuare comenzi nu este valabila pentru produsele car nu sunt "in stoc" si nu trebuie achitata inainte de verificarea stocului curent.Daca platiti inainte si produsul/produsele comandate nu se mai pot aduce, se va restitui suma fara comisionul bancar.

Atentie ! Plata nu se face inainte decat dupa ce primiti o factura proforma si sunteti contactact de catre un agent vanzari itsh.ro doar de la urmatoarele numerele de telefon (073 55 44 333 , 073 22 333 66) sau adresa email vanzari@itsh.ro.

Firma noastra nu va cere informatii suplimentare despre cont (parola) sau card (cod pin).

 

14. Comanda pentru produsele care nu sunt in stoc

Pentru produsele care nu sun in stoc se poate face comanda de catre client numai cu achitarea unui avans intre 30 - 50 % din valoarea produsului.

Daca cumparatorul refuza plata restanta la primirea produsului sau cere suma achitata avans inainte de primirea produsului (dupa efectuarea comenzii) suntem nevoiti de a percepe un comision intre 5-10 % din valoarea produsului pentru achitarea transportului si devalorizarea produsului pana la vanzarea acestuia.


 

15. Produse open box, renew si second hand
 

15.a  Ce reprezinta open box ? cutii desigilate si resigilate

Din acest tip de produse afisate pe www.itsh.ro fac parte televizoarele led, lcd, plasma, accesorii Hama, electronice.
Sunt produse cu ambalaj deschis si/sau deteriorat care au fost expuse pe raft pentru prezentare in showroom, returnate la magazine, din lichidari de stocuri, modele care au iesit din linia fabricatie. Aceste produse sunt perfect functionale tehnic si sunt testate, verificate de tehnicienii nostri inca o data inainte de livrare. Produsele open box pot prezenta mici defecte estetice, cum ar fi zgarieturi fine pe picior (stand) sau carcasa. Datorita faptului ca produsele au fost desigilate din diferite motive exista cazuri ca pachetul sa nu contina unele accesorii originale cum ar fi: cd instalare, documentatie, ambalaj, alte accesorii.
Nu lipsesc componente de baza ce asigura functionalitatea produsului cum ar fi alimentator, telecomanda, cablu alimentare.


15.b  Ce reprezinta Renew ?
Din acest tip de produse afisate pe www.itsh.ro fac parte laptopuri HP Renew , LG Renew la care sunt specificate printr-un banner pe poza.
Sunt produse noi care au fost intoarse la fabrica si provin din suprastocuri, lichidari de stoc si/sau showroom-uri. Practic nu au fost folosite nici o data si sunt resigilate de catre producator si comercializate la preturi mai mici cu pana la 50 %  decat cele noi. 
Produsele din categoria Renew pot avea lipsa accesorii ca: cd-uri de instalare, manuale, cabluri de date si alte accesorii din pachetul standard.
SC. Exor Corporation SRL Este absolvita de orice vina privind lipsa accesoriilor deoarece produsele sunt reambalate si resigilate strict de catre producator, firma neavand dreptul de a deschide cutiile si/sau modifica continutul acestora.
Cutiile pot fi deschise strict doar la cererea unui potential client.
Garantia este de 12 luni la laptopuri si 24 luni la televizoare. 
Puteti citi mai multe despre programul renew de la
  HP.

Este imposibil sa aflam istoria fiecarui produs in parte si motivul pentru care produsul a fost etichetat ca open box, refurbished, sh, renew etc dar putem sa ne asiguram clientii de faptul ca ele au fost ulterior verificate/testate si recomercializate atunci cand se constata ca respecta specificatiile produsului original.
Mai multe detalii le gasiti la info produse

16. Drepturi de autor
Textele, imaginile, scripturile, elemente de grafica web si alte date sunt proprietatea Exor Corporation si a furnizorilor sai. Tot acest continut este protejat de legea dreptului de autor si de legile prvind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea unor elemente din cele mai sus mentionate fara acordul scris al SC. Exor Corporation S.R.L se pedepseste conform legilor in vigoare.

17. Informatii personale
Sunteti de acord ca furnizarea servicilor sau produselor prezentate pe iTsh sa inceapa imediat dupa indeplinirea tuturor formalitatilor de inregistrare cerute la crearea contului. Informatiile furnizate trebuie sa fie corecte, altfel nu putem putem continua procesarea comenzilor.Optand pentru inregistrare, va obligati sa ne furnizati corect numele, adresa si alte informatii utile.
Informatile oferite sunt destinate utilizarii de catre operator si va sunt comunicate dumnevostra, prin factura produselor comandate.
Datele personale, ale cumparatorilor, retinute de catre site-ul www.itsh.ro vor fi folosite strict in scopul de a intocmi actele necesare uni tranzactii, transport, studii de marketing in cadrul firmei S.C Exor Corporation, trimiterii de informatii legate de oferte, promotii, preturi, site, vouchere cadou si a altor informatii utile strict din cadrul S.C Exor Corporation.
 

18. Litigii si dispozitii finale

Orice alta problema cauzata de produsele si serviciile prezentate pe itsh.ro sau de informatiile prezentate pe acest site si care nu este deja tratata de nici un articol din prezentul document, se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 de zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre utilizator. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor romanesti de judecata, partile alegand competenta instantelor de pe raza municipiului Bucuresti. Clientul isi asuma in totalitate aceste riscuri odata ce isi exprima acordul fata de acest Contract cu Clientii.
Orice problema, sesizare se va face in scris la adresa de email sesizari@itsh.ro

 

Magazinul este administrat de :

SC Exor Corporation S.R.L

Cui: RO 21944796

J40/11669/2007

Str. Sfantul Petru Tei, nr.64

Telefon : 031 430 37  80

GSM : 073 55 44 333

office@itsh.ro

 

Nota !

In momentul efectuarii si confirmarii unei comenzi online, prin email sau isi da acceptul telefonic (convorbirea poate fi inregistrata), Clientul declara ca a citit si a luat cunostinta termenii si conditiile, drept pentru care este intru totul de acord cu cele mentionate mai sus.
 

Newsletter

Înscrie-ţi email-ul tău la newsletterul nostru pentru oferte noi

Știri


Luni, 9 mai 2016

Monitor cu display curbat de 34 inch

LG 34UC98 este un monitor LED cu diagonala de 34 inch, ultra wide, rezolutie de 3440 x 1440 px, format imagine 21:9


Miercuri, 2 iul 2014

Samsung lanseaza S5 mini

A fost lansat Samsung Galaxy S5 mini,SM-G800 ...


Vezi toate știrile »


Promotii

Toate promoţiile

 
 
 
 
exor Viziteaza magazinul www.itsh.ro pe ShopMania